Eventy na klíč
Hoďte všechny starosti
s vaší akcí na nás
Náš tým má za sebou několik akcí a stovky spokojených klientů. Pořádáme eventy různých druhů a velikostí. Máme nápady pro malé skupiny i velké korporace. Pomůžeme zajistit konání firemní akcí, soukromých eventů, obecních slavností a dalších eventů.
Jsme tým zkušených eventových nadšenců, kteří rádi vytváří originální akce. Pomůžeme vám na vaší akci zajistit doprovodný program, doplňkové služby a také zajistit výstupy z akcí pro zachování vzpomínek.
Eventy na klíč
Doprovodný program
Co by to bylo za akci bez doprovodného programu!
Spolupracujeme s řadou umělců, jejichž vystoupení vám rádi zprostředkujeme. Doporučíme vám interprety, kteří se svou produkcí nejlépe zapadnou do celkového kontextu konkrétní akce a jejichž finanční nároky budou odpovídat vašim finančním možnostem.
Na váš event zajistíme:
Moderátor
Pobavení vašich hostů a vedení akce zajistí profesionální moderátor, kterého vám doporučíme.
Hudební vystoupení
Zajistíme hudební podkres, zpěváka nebo kapelu, kteří rozproudí vaše hosty tak, že na vaši akci dlouho nezapomenou.
Zábavná show
Chcete během akce své hosty pobavit? Domluvíme taneční nebo divadelní vystoupení, one man show, virtuální realitu a spoustu dalšího.
Sportovní aktivity
Nechte své hosty během akce vyzkoušet netradiční sportovní aktivity, během kterých se rozhodně nebudou nudit. Indoor curling, laserová střelnice na biatlon, lukostřelba, cornhole a další možnosti.
Eventy na klíč
Další nabízené služby
Potřebujete zvládnout organizaci firemní akce a přitom normálně pracovat a fungovat? Pro vaší akci vám dokážeme zajistit i tyto další služby.
Další služby, které vám zajistíme:
Ozvučení akce
Hledáte profesionální ozvučení vaší akce pro firemní konferenci nebo jinou společenskou událost? Každá akce si zaslouží kvalitní ozvučení a profesionální přístup, najdeme pro vás nejlepší řešení.
Osvětlení akce
Doporučíme vám spolupracující agenturu, která se zabývá osvětlením nejrůznějších akcí a která udělá maximum pro to, aby vaše akce byla provedena kvalitní a nápaditou prací.
Koordinace služeb
Užijte si vaši akci bez starostí. V osobě koordinátora naleznete řešení bezpečnostních, zdravotních nebo úklidových problémů. Zajistíme vám komunikaci se složkami IZS před akcí i v průběhu akce.
Pořadatelská služba
Kontrola vstupů, kontrola dodržování pravidel akce, informační služba pro návštěvníky akce. To je jen krátký výčet toho, co pro vás pořadatelská služba dokáže zajistit.
Zdravotnická asistence
Zajistěte na svou akci péči zdravotníků, záchranářů nebo lékařů. Plně vybavený a kvalifikovaný personál může být doplněn o sanitní vozidla.
Úklid
Čistota na akci utváří z velké části dojem návštěvníka z akce. Zajistíme vám sběr a odnos odpadků, úklid toalet nebo pomoc se stavbou a bouráním areálu akce.
Bezpečnostní agentura
Ostraha osob a majetku během akce. Zajistíme hlídku čehokoliv, co vás napadne.
Požární hlídka
Zajištění požárního dozoru vyplývá pořadatelům akcí ze zákona. Pomůžeme vám ho zajistit.
Eventy na klíč
Výstupy z akcí
Uspořádat skvělou akci je věc jedna, mít na ni fantastickou vzpomínku je věc druhá. Zajistíme vám tvorbu výstupů, které jsou poté výborným reklamním prezentačním nástrojem. Propagovat je můžete na webových stránkách, sociálních sítích a může také sloužit jako pozvánka na další ročník pořádané akce.
Další služby, které vám zajistíme:
Fotograf
Zajistíme vám zkušeného fotografa, který z akce pořídí nezapomenutelné fotografie.
Aftervideo
Uchovejte si pohyblivé vzpomínky z vaší akce.
Grafika
Nechte si od nás zpracovat pozvánky, plakáty a reklamní bannery pro vaši akci.
Pište nebo volejte!
Potřebujete připravit catering pro vaši akci a nevíte si rady?
David Knížek
Manažer / zakladatel
+420 608 666 942
info@foodbrothers.cz